Κοραή 31, 18344, Μοσχάτο
  211 7150353, 211 0124072
  info@law-help.gr

ΔΙΑΖΥΓΙΑ - ΑΓΩΓΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Η Δικηγορική εταιρεία LAWHELP αναλαμβάνει την έκδοση διαζυγίων καθώς και αγωγές διατροφής.
Σήμερα το συναινετικό διαζύγιο εκδίδεται κατόπιν κατάθεσης αίτησης κατά την οποία προσδιορίζεται δικάσιμος, η οποία είναι μόνο μία, για την εκδίκαση της υποθέσεως ενώπιον του αρμόδιου Μονομελούς Πρωτοδικείου. Επί της ως άνω αίτησης εκδίδεται δικαστική απόφαση σε χρονικό διάστημα περίπου δύο-τριών μηνών μετά την ορισθείσα δικάσιμο. Θα πρέπει να τονίσουμε ότι πλέον μειώθηκε ο ελάχιστος χρόνος διάρκειας του γάμου, που απαιτείται προκειμένου οι σύζυγοι να μπορούν να ζητήσουν συναινετικό διαζύγιο, από έναν χρόνο που απαιτείτο δυνάμει του προηγούμενου νομοθετικού καθεστώτος σε έξι μήνες.
Απαιτείται επιπρόσθετα ιδιωτική συμφωνία των συζύγων περί λύσεως του μεταξύ τους γάμου. Στην περίπτωση δε που υπάρχουν ανήλικα τέκνα, για να λυθεί ο γάμος απαιτείται έγγραφη συμφωνία των συζύγων που να ρυθμίζει την επιμέλεια των τέκνων και την επικοινωνία με αυτά, όπως ίσχυε και παλαιότερα. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι προαιρετικά μπορεί να ρυθμιστεί και η διατροφή του τέκνου με το νέο καθεστώς στο εν λόγω ιδιωτικό συμφωνητικό.
Η δε απόφαση του αρμοδίου κατά περίπτωση Μονομελούς Πρωτοδικείου που αφορά την επιμέλεια, επικοινωνία και διατροφή των ανήλικων τέκνων αποτελεί σύμφωνα με τον νέο νόμο ΕΚΤΕΛΕΣΤΟ ΤΙΤΛΟ.
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την έκδοση συναινετικού διαζυγίου σε μία και μοναδική δικάσιμο είναι:
1. Ληξιαρχική πράξη γάμου.
2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
3. Έγγραφη συμφωνία για τη λύση του γάμου μεταξύ των συζύγων και στην περίπτωση που υπάρχουν ανήλικα τέκνα απαιτείται κι έγγραφη συμφωνία που να ρυθμίζει την επιμέλεια, την επικοινωνία και τη διατροφή τους (προαιρετικά).
4. Σε περίπτωση απουσίας των διαδίκων απαιτείται ειδικό συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο εκδιδόμενο κατά τον τελευταίο μήνα πριν τη δικάσιμο.
5. Αν υπάρχουν ανήλικα τέκνα απαιτείται ληξιαρχική πράξη γεννήσεώς τους.
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να βρούμε τη λύση που θα καλύπτει τις ανάγκες σας! ΤΗΛ 2117150353

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ- ΝΟΜΟΣ ΚΑΤΣΕΛΗ

Όσοι έχουν υπαχθεί στο νόμο Κατσέλη, πρέπει να έχουν κατά νου, πως μέσα στο επόμενο εξάμηνο θα κληθούν να υποβάλλουν νέα-επικαιροποιημένα στοιχεία.

Όσοι έχουν δικάσιμο για μετά το 2018 θα κληθούν να υποβάλλουν αίτηση, ώστε να λάβουν νέα ημερομηνία εκδίκασης της υπόθεσης, διαφορετικά το ειρηνοδικείο θα ορίζει αυτεπαγγέλτως χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του δανειολήπτη, νέα δικάσιμο.
ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ

ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΤΗΛ 2117150353 & 2110124072
EMAIL Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
WEB law-help.gr

ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

                                      Διαχείριση υποθέσεων Ελλήνων του εξωτερικού

Η Δικηγορική εταιρεία LAWHELP  σε συνεργασία με εξειδικευμένους φοροτεχνικούς & μεγάλα μεσιτικά γραφεία αναλαμβάνει τη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας σας (πώληση, μίσθωση, είσπραξη ενοικίων και κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του ιδιοκτήτη, υποβολή φορολογικών δηλώσεων για εισοδήματα ενοικίων, δηλώσεις των ακινήτων στο κτηματολόγιο κ.λ.π).

Επιπλέον αναλαμβάνουμε πάσης φύσεως υποθέσεις αστικού και κληρονομικού δικαίου (αγωγές απόδοσης του μισθίου και διαταγές απόδοσης μισθίου κατά δυστροπούντων μισθωτών, αποδοχή κληρονομιάς, αγωγή διανομής ή συμβολαιογραφικές πράξεις διανομής της κληρονομιαίας περιουσίας στην Ελλάδα).
Φορολογικές Δηλώσεις για Έλληνες του εξωτερικού!!!
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να βρούμε τη λύση που θα καλύπτει τις ανάγκες σας!

ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΤΗΛ 2117150373 & 2110124072

ΚΑΝΑΡΗ 25 ΜΟΣΧΑΤΟ Τ.Κ.18344 email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ

                                                 ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
******************************************************************************************
Η LAWHELP με βάση τις νέες σχετικές διατάξεις, μπορούν οι δανειολήπτες να απευθύνονται για συμβουλές και υποστήριξη σχετικά με τις τηρούμενες διαδικασίες και τις λύσεις που προτείνονται από τις τράπεζες.
Πολλοί οφειλέτες θα λάβουν ειδοποιήσεις από την τράπεζά τους σχετικά με τον Κώδικα και θα πρέπει να ενεργήσουν άμεσα, καθώς αν περάσουν οι προθεσμίες απάντησης, θα κινδυνεύουν να χαρακτηριστούν ως μη συνεργάσιμοι δανειολήπτες.
Εφαρμογή του Κώδικα
Αφορά ΜΟΝΟ οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση.
Οφειλές που έχουν καταγγελθεί ΔΕΝ υπάγονται.
Έχει εφαρμογή για οφειλές τόσο ιδιωτών, όσο και επιχειρήσεων.
Δεν υπάγονται οφειλέτες που έχουν χαρακτηριστεί Μη-συνεργάσιμοι
Μη-συνεργάσιμος Δανειολήπτης
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να μπει στον Κώδικα, πλέον οφείλει να προσκομίζει τις απαραίτητες πληροφορίες που του ζητούν οι τράπεζες, ώστε να μην χαρακτηριστεί ως «μη συνεργάσιμος δανειολήπτης».Εάν κάποιος χαρακτηριστεί «μη-συνεργάσιμος», τότε η τράπεζα μπορεί να ξεκινήσει τις νόμιμες διαδικασίες, δηλαδή έκδοση διαταγής πληρωμής, πρόγραμμα πλειστηριασμού κλπ.
Διαδικασία
Στάδιο 1 – Επικοινωνία της τράπεζας με τον δανειολήπτη
Στάδιο 2 – Προσκόμιση δικαιολογητικών από τον δανειολήπτη
Στάδιο 3 – Αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων από την τράπεζα
Στάδιο 4 – Υποβολή προτάσεων για ρύθμιση οφειλών από την τράπεζα
Στάδιο 5 – Υποβολή ένστασης από τον δανειολήπτη
ΣΤΑΔΙΟ 2
Ο Δανειολήπτης προσκομίζει, μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστολής:
1. Την «Τυποποιημένη Κατάσταση Οικονομικής Πληροφόρησης»
2. Τα επιπλέον δικαιολογητικά που ζητάει η τράπεζα
Τα έγγραφα αυτά τα παραλαμβάνει ειδικό τμήμα/γραφείο της τράπεζας, για τα στοιχεία επικοινωνίας του οποίου θα πρέπει να έχει ενημερωθεί.

ΣΤΑΔΙΟ 3 & 4
Η τράπεζα αξιολογεί τις πληροφορίες και τα δικαιολογητικά του δανειολήπτη και προτείνει μια ή περισσότερες λύσεις.
Καταθέτει τις προτάσεις της μέσω ενός «Τυποποιημένου Εγγράφου Πρότασης» σε εύλογο χρονικό διάστημα αλλά όχι περισσότερο από 6 μήνες.
Αφού ο δανειολήπτης ενημερωθεί για τις προτάσεις τις τράπεζας, έχει προθεσμία 15 εργάσιμων ημερών, για να:
1. Να αποδεχτεί την πρόταση 2. Να αντιπροτείνει γραπτώς   3. Να αρνηθεί την πρόταση γραπτως.

ΣΤΑΔΙΟ 5 - ΕΝΣΤΑΣΗ
Εάν ο δανειολήπτης δεν συμφωνεί με τις προτάσεις της τράπεζας, μπορεί να προσφύγει στην Επιτροπή Ενστάσεων της Τράπεζας.
Η τελευταία έχει 3 μήνες για να αποφασίσει εάν θα αποδεχτεί την ένσταση και παρέχει την απαραίτητη δικαιολόγηση.
Εάν γίνει αποδεκτή η ένσταση, η τράπεζα:
- Γνωστοποιεί τις διαρθρωτικές ενέργειες ή την αναθεωρημένη λύση.
- Παραπέμπει εκ νέου την περίπτωση στο Στάδιο 3 ή Στάδιο 4, ώστε οι αρμόδιοι υπάλληλοι της τράπεζας να επαναξιολογήσουν την υπόθεση και να κάνουν εκ νέου πρόταση.
Κάθε δανειολήπτης μπορεί να κάνει ένσταση μόνο μια φορά, οπότε δεν μπορεί να επανέλθει στην Επιτροπή Ενστάσεων εάν δεν συμφωνεί με την νέα πρόταση της τράπεζας.

ΑΠΟΤΥΧΙΑ/ΑΡΝΗΣΗ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ
Ο δανειολήπτης μπορεί να επιλέξει είτε να μην ακολουθήσει τη διαδικασία του Κώδικα, είτε αφού την ακολουθήσει να μην συμφωνήσει με την πρόταση της τράπεζας.
Ο δανειολήπτης, μπορεί να προσπαθήσει να βρει λύση μέσω διαμεσολάβησης ή με τη χρήση άλλων νομικών διατάξεων (π.χ. Ν.3869/10)
Εγγυητής
Εάν ολοκληρωθούν όλα τα στάδια μαζί με αυτό της ένστασης και δεν υπάρξει συμφωνία, τότε η τράπεζα έχει δικαίωμα να στραφεί εναντίον του εγγυητή και να εφαρμόσει τα αντίστοιχα στάδια. Αυτό στην περίπτωση που από τη σύμβαση προβλέπεται ότι ο εγγυητής υποκαθιστά τον δανειολήπτη στις υποχρεώσεις του.

ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΤΗΛ 2117150373 & 2110124072
ΚΑΝΑΡΗ 25 ΜΟΣΧΑΤΟ Τ.Κ.18344 email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αναζήτηση